مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 20:202023-11-09اقتصادي

تکمیل زنجیره های ارزش در کشور از خام فروشی محصولات جلوگیری می کند


یکی از اقدامات بسیار ارزشمند انجام شده توسط وزارت کشور اجرای طرح زنجیره ارزش کاربردی است که از خام فروشی در کشور جلوگیری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری عصر امروز در جلسه گفت وگوی دولت و بخش خصوصی که با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد با اشاره به بازدید انجام شده از شرکت های دانش بنیان چهارمحال و بختیاری، گفت: نیروهای بسیار با استعداد و توانمندی در استان وجود دارند که می توانند موجب تحول شوند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کاهش نرخ بیکاری یکی از موضوعات بسیار مهمی است که در استان پیگیری می شود و یکی از راه های تحقق این امر افزایش صادرات غیرنفتی است که خوشبختانه این موضوع در استان حدود 200 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: افزایش بهره وری، مهار تورم، رشد تولید، فعال شدن کارگاه های راکد، شناسایی استعدادها و نیروهای توانمند موجود و حمایت از شرکت های دانش بنیان از دیگر برنامه های مهم در چهارمحال و بختیاری است که در حال پیگیری هستند همچنین با توجه به ظرفیت بسیار بالای بخش خصوصی لازم است توجه و حمایت از این بخش بیش از پیش شود.

حیدری با اشاره به اهمیت تلاش جهت کاهش نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری، عنوان کرد: خوشبختانه در پایان سال 1401 استان در این حوزه هشت پله صعود داشت و جایگاه نرخ بیکاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل زنجیره های ارزش در کشور از خام فروشی محصولات جلوگیری می کند

تکمیل زنجیره های ارزش در کشور از خام فروشی محصولات جلوگیری می کند