مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 08:452023-10-30اقتصادي

برگزاری اولین همایش فرصت های سرمایه گذاری کشاورزی همدان


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از برگزاری اولین همایش ملی سرمایه گذاری در بخش کشاورزی استان همدان خبر داد و گفت: محوری بودن بخش کشاورزی در اقتصاد استان و زودبازده بودن این حوزه برگزاری همایش های این چنینی در سطوح ملی را حائز اهمیت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، رضا بهراملو صبح امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری اولین همایش ملی سرمایه گذاری در بخش کشاورزی استان همدان خبر داد و گفت: این همایش با رویکرد جذب سرمایه گذار در زیربخش های کشاورزی طی ماه های آتی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هدف این همایش ملی جذب سرمایه گذار در بخش های مستعد کشاورزی استان است افزود: رشد تولید از اولویت های اقدامات سازمان جهاد کشاورزی است چراکه افزایش تولید منجر به امنیت غذایی پایدار و تعادل بهتر بازار مواد غذایی خواهد شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان یادآور شد: افزایش تولید با مصرف حداقل نهاده ها یعنی افزایش بهره وری و این پارامتر راهی برای تثبیت امنیت غذایی است از همین رو با شناسایی واحدهای نیمه فعال و راکد درصدد جذب سرمایه گذار هستیم تا سرمایه های راکد به بخش تولید بازگردد.

وی در ادامه ارائه مشوق های لازم برای سرمایه گذاران در بخش کشاورزی همچنین تسهیل در روند جذب سرمایه گذاری را دستور کار این همایش دانست و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین همایش فرصت های سرمایه گذاری کشاورزی همدان

برگزاری اولین همایش فرصت های سرمایه گذاری کشاورزی همدان