مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 18:102023-11-08سياسي

شدیدترین برخورد قضایی در انتظار ناامن کنندگان جاده ها و راه های مواصلاتی است


رییس کل دادگستری استان فارس با اشاره به اینکه باید در کوتاه ترین زمان زیر ساخت های موقت تأمین امنیت و ایمنی آزاد راه شیراز-اصفهان تامین شود، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز ، حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی با بیان اینکه زیر ساخت های لازم جهت نظارت های پلیسی و تأمین امنیت و همچنین ایمنی رانندگان در محورهای مواصلاتی جدید الاحداث باید توسط نهادهای ذیربط تأمین شود؛ به ادارات و نهاد های مسئول در حوزه راه ها مهلت داد ظرف یک ماه زیر ساخت های وعده داده شده جهت استقرار نیروها و تجهیزات تأمین امنیت و ایمنی آزاد راه را تحویل دهند.

وی با اشاره به دریافت گزارشی مبنی بر وقوع سرقت در محدوده آزاد راه جدید الاحداث شیراز  _ اصفهان، ضمن تعیین مهلت محدود برای رفع این مشکل متذکر شد: در صورت عدم اجرای وظایف و تعهدات مقرر ، ترک فعل مدیران مربوطه در دستور کار دادگستری استان قرار خواهد گرفت .

این مقام ارشد قضایی استان داشتن برنامه مدون پیشگیری از وقوع جرم را از جمله تکالیف قانونی مدیران خواند و یادآور شد؛ عدم توجه به این امر ترک فعل و قصور تلقی و طبق قانون قابلیت تعقیب قضایی دارد.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان فارس استقرار زیر ساخت های امنیتی و ایمنی در راه ها و محور های مواصلاتی  را زیر مجموعه پیشگیری وضعی و انتظامی دانست و به مسئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شدیدترین برخورد قضایی در انتظار ناامن کنندگان جاده ها و راه های مواصلاتی است

شدیدترین برخورد قضایی در انتظار ناامن کنندگان جاده ها و راه های مواصلاتی است