مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 22:152023-11-04بين الملل

اسناد لانه جاسوسی: 50 درصد نفت اسراییل را ایران تأمین می کند!


در اسناد لانه جاسوسی آمریکا درباره رابطه ایران و رژیم صهیونیستی به حضور تکنسین های اسراییلی در بیشتر پروژه های کشاورزی و غیره اشاره شده است و این که بیش از 50 درصد نفت اسراییل به وسیله ایران تأمین می شود.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - تسنیم نوشت: روز سیزدهم آبان ماه سال 58 و تسخیر لانه جاسوسی منجر به دستیابی دانشجویان پیرو خط امام(ره) به اسنادی شد که نشان می داد این سفارتخانه بیشتر کاربرد جاسوسی داشته تا کارهای دیپلماتیک و جاری هر سفارتخانه! به رغم آنکه بخشی از این اسناد پودر شد و قابلیت بازیابی نداشت، اما بخش دیگری از آنها به صورت رشته های کاغذ درآمده بود که دانشجویان با کنار هم گذاشتن این برگه ها، به بخشی از این اسناد دست یافتند که اکنون در قالب 11 جلد منتشر شده است.

سید امیر مکّی پژوهشگر تاریخ معاصر و سندپژوه براساس مستندات به دست آمده از لانه جاسوسی، به بررسی مکتوبات محرمانه سفارت آمریکا که مختص به ارتباط ایران و رژیم صهیونیستی بود پرداخته است که در ادامه می خوانید: روز سیزدهم آبان ماه یادآور حرکتی بزرگ و چینش محصول تفکر ضدامپریالیستی مردم ایران بود که در پی آن، افشای اسنادی خاص در لانه جاسوسی (سفارت آمریکا) را در پی داشت و منجر به آشکارسازی کالبد اصلی ساختار و نهاد پلید دنیای غرب به خصوص ایالات متحده آمریکا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسناد لانه جاسوسی: 50 درصد نفت اسراییل را ایران تأمین می کند!

اسناد لانه جاسوسی: 50 درصد نفت اسراییل را ایران تأمین می کند!