مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 16:102023-11-15اقتصادي

ماشین آلات مستهلک خراسان جنوبی و هزینه های بالای معدن کاری


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند گفت: ماشین آلات معدنی موجود در استان مستهلک شده این موضوعات خود در بالا رفتن هزینه های معدن کاران خراسان جنوبی بسیار تأثیرگذار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا خامه زر، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند امروز در پنجمین جلسه شورای گفت وگوی بخش خصوصی و دولت خراسان جنوبی اظهارداشت: قیمت تمام شده تولیدات معدنی در استان نسبت به سایر نقاط کشور بالاست و این امر یکی از مشکلات جدی بر سر راه این بخش است.

وی با تأکید بر اینکه باید پیشنهاد به شورای ملی گفت و گوی دولت و بخش خصوصی درخصوص حقوق دولتی معادن ارسال و پیگیری های لازم انجام شود، تصریح کرد: همچنین معافیت حقوق گمرکی و برداشته شدن اخذ مالیات بر ارزش افزوده برای ورود ماشین آلات دست دوم معدنی از دیگر درخواست های بخش معدن در استان است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند از کمبود ماشین آلات معدنی در استان خبر داد و بیان کرد: ماشین آلات معدنی موجود در استان مستهلک شده بنابراین این موضوع سبب افزایش هزینه های جاری و کرایه حمل مواد معدنی شده و این موضوعات خود در بالا رفتن هزینه های معدن کاران استان بسیار تأثیرگذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماشین آلات مستهلک خراسان جنوبی و هزینه های بالای معدن کاری

ماشین آلات مستهلک خراسان جنوبی و هزینه های بالای معدن کاری