مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 12:102023-10-29اقتصادي

کنترل قیمت مسکن منوط به افزایش عرضه است


استاندار زنجان با بیان اینکه باید نسبت به سیاست افزایش عرضه مسکن، تدبیر کنیم که ساده ترین راه برای تحقق این هدف، تامین زیرساخت ها است، گفت: - ایسنا/زنجان استاندار زنجان با بیان اینکه باید نسبت به سیاست افزایش عرضه مسکن، تدبیر کنیم که ساده ترین راه برای تحقق این هدف، تامین زیرساخت ها است، گفت: یکی از ابزارهای کنترل قیمت مسکن، افزایش عرضه است.

محسن افشارچی پیش از ظهر امروز (7 آبان ماه) در کارگروه امور زیربنایی استان زنجان، با بیان اینکه دولت برای بالا بردن عرضه در حوزه مسکن باید محدوده هایی در اختیار خود داشته باشد که با الحاق محدوده های جدید مثل لیل آباد، ابزارهایی در اختیار دولت مردان برای کنترل بازار زمین و مسکن قرار می گیرد، اظهار کرد: امروزه با تعداد قابل توجهی از نیاز به مسکن در جامعه مواجه هستیم که همین امر به افزایش قیمت مسکن در جامعه منجر می شود.

وی تصریح کرد: ملاک عمل ما در توسعه شهر زنجان، رفع مشکلات مربوط به حوزه مسکن در این شهر است.

بخشی از نیاز در این حوزه مربوط به تامین زمین بوده که با الحاق محدوده یک هزار هکتاری اراضی لیل آباد این گام مهم در استان برداشته شد.

نماینده عالی دولت در استان زنجان با بیان اینکه باید نسبت به سیاست افزایش عرضه مسکن، تدبیر کنیم که ساده ترین راه برای تحقق این هدف، تامین زیرساخت ها است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل قیمت مسکن منوط به افزایش عرضه است

کنترل قیمت مسکن منوط به افزایش عرضه است