مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 11:402023-11-15اقتصادي

زنان روستایی با اندک حمایت مالی کارآفرینان موفقی در جامعه روستایی می شوند


مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: زنان روستایی با اندک حمایت مالی کارآفرینان موفقی در جامعه روستایی می شوند.

- ایسنا/اردبیل مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: زنان روستایی با اندک حمایت مالی کارآفرینان موفقی در جامعه روستایی می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل، مقصود ضیاءچهره در بازدید از فعالیت های اقتصادی زنان کارآفرین در بخش هشجین خلخال با اعلام این مطلب افزود: مهمترین مشکل زنان روستایی تأمین سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی کسب و کار است.

وی گفت: تجربه نشان داده که در مناطق روستایی که دولت یا بخش خصوصی از کارآفرینان حمایت کرده زنان روستایی به کارآفرینان موفقی تبدیل شده اند.

ضیاءچهره با اشاره به اینکه نقش زنان روستایی در اقتصاد خانواده و روستا غیر قابل انکار است، اضافه کرد: زنان روستایی در طول زندگی خود برای اداره امور زندگی مهارت های بسیار زیادی می آموزند و هریک از این مهارت ها می تواند دست مایه راه اندازی یک کسب و کار موفق باشد، مشروط بر اینکه در زمینه اصول کسب و کار و مهارت های مالی مورد نیاز آن تحت آموزش قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان روستایی با اندک حمایت مالی کارآفرینان موفقی در جامعه روستایی می شوند

زنان روستایی با اندک حمایت مالی کارآفرینان موفقی در جامعه روستایی می شوند