مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 18:452023-11-12سياسي

واکنش قالیباف به تحصن نادران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو.

سیاست مجلس21 آبان 1402، 17:55واکنش قالیباف به تحصن نادرانواکنش قالیباف به تحصن نادرانرییس مجلس گفت: در اولین جلسه هیات رییسه استعفای نادران بررسی و پس از شنیدن دلایل استعفا و در صورت پذیرش هیات رییسه این درخواست اعلام وصول خواهد شد.

- رییس مجلس گفت: در اولین جلسه هیات رییسه استعفای نادران بررسی و پس از شنیدن دلایل استعفا و در صورت پذیرش هیات رییسه این درخواست اعلام وصول خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه 21 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در پایان نشست علنی گفت: برادر عزیز ما آقای نادران بحثی در خصوص استعفا داشتند.

من برای اینکه افکار عمومی در جریان باشند عرض می کنم که ما در هیئت رییسه و در آیین نامه داخلی مجلس تصویب کردیم که استعفا باید مدلل باشد و پس از آن به صحن ارائه شود.

وی افزود: بر همین اساس در هیئت رییسه تصویب کردیم که در اولین جلسه هیأت رییسه استعفای ایشان بررسی و پس از شنیدن دلایل استعفا و در صورت پذیرش هیأت رییسه این درخواست اعلام وصول و در صحن قرائت خواهد شد.

رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنده این مسئله را خدمت همه دوستان، در نشست صبح هم گفتم، اما این برادر عزیز این طور انتخاب کردند که امروز استعفای ایشان پذیرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش قالیباف به تحصن نادران

واکنش قالیباف به تحصن نادران