مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 18:302023-10-28سياسي

فعالیت 511 کانون فرهنگی هنری مساجد در استان قم


مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با اشاره به فعالیت 511 کانون فرهنگی هنری مساجد در استان قم گفت: 63 هزار نفر عضو کانون های مساجد قم هستند که از این تعداد 12 هزار نفر در تابستان سال جاری جذب مسجد شدند.

- حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حیدری، مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم امروز با حضور در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم ، با بیان اینکه مسجد اصل و محور عبودیت است گفت: خداوند متعال عبودیت را غایت و منتهای بشریت دانسته و می فرماید فلسفه آفرینش بندگی است.

وی ادامه داد: خداوند در سوره اسرا، ظرف تحقق این حقیقت والای انسانی را که حلقه مفقوده ارتباط ما با خداوند است را مسجد معرفی می کند و اگر بخواهیم راهبرد اصلی مسجد را ترسیم کنیم، انتهای حقیقت جایگاه مسجد، عبودیت و بندگی است.

حیدری با بیان این که همه فعالیت های نیک در بستر مسجد شکل می گیرد، گفت: محور تربیت و توحید، اصل تمام کارهای نیکی است که می توان در بستر مسجد رقم زد و ما در منظومه والای دینی ، ظرفیتی والاتر از مسجد را نمی توانیم پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه آیات متعددی در قرآن در خصوص کارکردهای مساجد آمده است تصریح کرد: اگر بخواهیم حرکتی را در باب ارتقا معنویت و اخلاق و سبک زندگی تمام شئون از جمله فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 511 کانون فرهنگی هنری مساجد در استان قم

فعالیت 511 کانون فرهنگی هنری مساجد در استان قم