مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 17:302023-11-09اجتماعي

نیمی از اعتبارات پایدارسازی روستای افسرآباد شهرستان اردل اختصاص یافت


مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: تا کنون 50 درصد از اعتبارات پایدارسازی و درجاسازی روستای افسرآباد شهرستان اردل اختصاص داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، خسرو کیانی گفت: تا کنون 50 درصد اعتبارات پایدارسازی و درجاسازی روستای افسرآباد شهرستان اردل اختصاص داده شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری در خصوص آخرین وضعیت روستای افسرآباد شهرستان اردل تأکید کرد: مشکل رانش در این روستا از سال 1372 به علت پدیده انسانی به ویژه ناپایداری تپه شنی واقع در این روستا رخ داد.

وی افزود: برداشت های بی رویه، اجرای طرح های عمرانی، احداث مزرعه های پرورش ماهی، تغییر مسیر رودخانه، فعل و انفعال های غیرکارشناسی و غیرفنی در بستر رودخانه و زیر دست تپه شنی و عدم حفاظت و نظارت دستگاه های متولی و شرایط آب و هوای و اقلیمی باعث ناپایداری این تپه شد.

کیانی تصریح کرد: در سیل سال 1398 مسئله ناپایداری روستای افسرآباد تشدید شد و به چند متری خانه های مسکونی رسید که اهالی در خطر جدی قرار گرفتند.

وی یادآور شد: در همین راستا مسؤولان استانی و شهرستانی و اداره کل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری پیگیری های لازم را برای ایمن سازی محل انجام داده و با تلاش مسؤولان ملی و استانی و بازدیدهای میدان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از اعتبارات پایدارسازی روستای افسرآباد شهرستان اردل اختصاص یافت

نیمی از اعتبارات پایدارسازی روستای افسرآباد شهرستان اردل اختصاص یافت