مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 13:502023-11-04سياسي

حضور انقلابی مردم در صحنه ها ضامن حرکت ضداستکباری است


شهردار شیراز با اشاره به نقش مردم در برهه های مختلف گفت: حرکت حضور انقلابی مردم در تجمع یوم الله 13 آبان ضامن حرکت استمراربخش ضداستکباری است.

- ایسنا/فارس شهردار شیراز با اشاره به نقش مردم در برهه های مختلف گفت: حرکت حضور انقلابی مردم در تجمع یوم الله 13 آبان ضامن حرکت استمراربخش ضداستکباری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، محمدحسن اسدی امروز، 13 آبان در اجتماع باشکوه دانش آموزان و مردم شیراز سومین حرم اهل بیت(ع)، با قدردانی از این حضور پرشور و حماسی مردم در این روز تاریخیِ استکبارستیزی به تعبیر بنیان گذار انقلاب اسلامی انقلاب دوم، گفت: حضور انقلابی مردم در تجمع یوم الله 13 آبان ضامن حرکت استمراربخش ضداستکباری است.

شهردار شیراز، استکبارستیزی را وجهه مهم روز 13 آبان عنوان و بیان کرد: حضور انقلابی و حماسی مردم ولایتمدار شیراز همگام با آحاد ملت ایران اسلامی، علاوه بر اعلام همبستگی امت اسلامی، پاسخی کوبنده و قاطع به استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل در محکومیت جنایت جنگی آن ها در غزه است.

وی ضمن همدردی با مردم بی دفاع و زنان کودکان فلسطینی و غزه که مورد آماج حملات سهمگین در جنایات جنگی اسراییل علیه غره قرار گرفته و به شهادت رسیده اند؛ انزجار خود را از سیاست های خصمانه آمریکا و رژیم صهونیستی اعلام و این اقدام رژیم جعلی را محکوم کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور انقلابی مردم در صحنه ها ضامن حرکت ضداستکباری است

حضور انقلابی مردم در صحنه ها ضامن حرکت ضداستکباری است