مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 08:102023-11-06حوادث

روغن های زیتون تقلبی به بازار نرسیدند


فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف محموله روغن های سویا که به شیوه متقلبانه و غیر بهداشتی در بطری های با مارک روغن زیتون اعلا پر شده و قرار بود در بازار توزیع شوند، - حسین بساطی، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت : ماموران پاسگاه دشتی در حین گشت زنی در روستای حیدرآباد به یک دستگاه خودرو فولکس به رانندگی و سرنشینی یک زوج مشکوک و نسبت به توقیف آن  اقدام کردند.

وی افزود: ماموران پس از متوقف شدن خودر در هماهنگی با مرجع قضایی از آن بازرسی کردند و در نتیجه  960 کیلوگرم روغن مایع به همراه هزار و 360 بطری خالی یک لیتری با مارک روغن زیتون اعلا کشف کردند.

بساطی گفت: در بررسی صورت گرفته مشخص شد، بطری های مذکور به شیوه متقلبانه و غیربهداشتی از روغن های معمولی و غیرمجاز پر شده و قرار بود در قالب روغن مرغوب و اعلای زیتون در بازار توزیع شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله مشکوفه را 600 میلیون ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: در این رابطه خودرو توقیف و متهمان نیز دستگیر و  پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل شدند.

پایان پیام/63101/ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روغن های زیتون تقلبی به بازار نرسیدند

روغن های زیتون تقلبی به بازار نرسیدند