مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 11:302023-11-21فرهنگي

فیلم مادر به کارگردانی آرمین پورمحمد به دهوک رسید


فیلم کوتاه «مادر» به تهیه کنندگی حوزه هنری استان کردستان و نویسندگی و کارگردانی آرمین پورمحمد، در دومین حضور جهانی خود به بخش «پانارومای»  جشنواره «دهوک» راه یافت.

- فیلم "مادر" به کارگردانی "آرمین پورمحمد" به "دهوک" رسید ایسنا/کردستان فیلم کوتاه مادر به تهیه کنندگی حوزه هنری استان کردستان و نویسندگی و کارگردانی آرمین پورمحمد، در دومین حضور جهانی خود به بخش پانارومای  جشنواره دهوک راه یافت.

فیلم کوتاه مادر به نویسندگی و کارگردانی آرمین پورمحمد، پس از کسب موفقیت در جشنواره نیکون ژاپن و کسب عنوان برتر این جشنواره در دومین حضور بین المللی خود به مرحله نهایی بخش پانارومای دهمین جشنواره بین المللی دهوک راه پیدا کرد.

دهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم دهوک Duhok با یاد یولماز گونای Yilmaz Guney کارگردان سرشناس برنده جایزه نخل طلای جشنواره بین المللی فیلم کن فرانسه (1982) به ریاست امیرعلی محمدطاهر مدیر جشنواره بین المللی فیلم دهوک و با مدیر هنری شوکت امین کورکی کارگردان سرشناس کُرد، با شعار زبان کُردی برگزار می شود.

این دوره از جشنواره با نمایش 100 اثر از کارگردانان ایرانی و کشورهای مختلف جهان در قالب فیلم های بلند سینمایی، کوتاه و مستند در بخش های رقابتی و غیررقابتی و با حمایت حکومت اقلیم کردستان عراق از روزهای 1


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم مادر به کارگردانی آرمین پورمحمد به دهوک رسید

فیلم مادر به کارگردانی آرمین پورمحمد به دهوک رسید