مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 11:052023-11-21اقتصادي

صنوف دروازه کازرون شیراز ساماندهی می شوند / انتقال مشاغل به بازار پروتیین


شهردار شیراز با بیان اینکه مدیریت شهری بر ساماندهی صنوف دروازه کازرون مصمم است، گفت: فرمانداری، دادستانی، اتاق اصناف و تمام مسئولین ذی ربط همراهی و کمک کنند تا این جابه جایی انجام شود.

- ایسنا/فارس شهردار شیراز با بیان اینکه مدیریت شهری بر ساماندهی صنوف دروازه کازرون مصمم است، گفت: فرمانداری، دادستانی، اتاق اصناف و تمام مسئولین ذی ربط همراهی و کمک کنند تا این جابه جایی انجام شود.

شهردار شیراز در جلسه مشترک مدیریت شهری با نمایندگانی از فرمانداری، دادستانی، اتاق اصناف و صنوف دروازه کازرون به منظور ساماندهی و انتقال صنوف و مشاغل این بازار به بازار بزرگ پروتیین امروز، 30 آبان برگزار شد، به مالکین و کسبه اطمینان داد که نگرانی ها و دغدغه های شما در ساماندهی و انتقال به بازار بزرگ پروتیین مدنظر قرارگرفته است.

محمدحسن اسدی با بیان اینکه مدیریت شهری همه موارد را در نظر گرفته و در این خصوص نظم شهری، بهداشت و ترافیک از اهمیت بسزایی برخوردار است، خواستار همراهی مالکین و کسبه دروازه کازرون در ساماندهی صنوف آنجا با مدیریت شهری شد.

وی بر اساس بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها مبنی بر ساماندهی مشاغل مزاحم و آلاینده، گفت: ساماندهی صنوف دروازه کازرون از مطالبات اصلی مردم است و مشاغل پروتیینی، صیفی و لبنی این بازار باعث به هم ریختگی و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنوف دروازه کازرون شیراز ساماندهی می شوند / انتقال مشاغل به بازار پروتیین

صنوف دروازه کازرون شیراز ساماندهی می شوند / انتقال مشاغل به بازار پروتیین