مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 13:552023-11-07سياسي

همایش ملی «جریان های انحرافی و مدعیان دروغین مهدویت» برگزار می شود


همایش ملی «جریان های انحرافی و مدعیان دروغین مهدویت در دوران معاصر و راهبردهای مواجهه با آن ها» پنج شنبه 18 آبان ماه در قم برگزار می شود.

- همایش ملی جریان های انحرافی و مدعیان دروغین مهدویت برگزار می شود ایسنا/قم همایش ملی جریان های انحرافی و مدعیان دروغین مهدویت در دوران معاصر و راهبردهای مواجهه با آن ها پنج شنبه 18 آبان ماه در قم برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین شهبازیان دبیر علمی همایش ملی جریان های انحرافی و مدعیان دروغین مهدویت در دوران معاصر و راهبردهای مواجهه با آن ها در نشست خبری این همایش که امروز 16 آبان ماه در سالن همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار شد، گفت: یکی از اهداف مؤسسه مهدویت و آینده پژوهی، جریان شناسی مهدویت بررسی و تحلیل در مورد جریان های انحرافی و چالش های معاصر در زمینه مهدویت است و توجه ما بیشتر به مدعیان دروغین مهدویت دوران معاصر است.

وی ادامه داد: یکی از رسالت های مؤسسه مهدویت و آینده پژوهی برگزاری همایش های مختلف در قالب سلسله همایش های نظریه انتظار است؛ شناخت جریان های آسیب زایی که شناختی در مورد آن ها نداریم و بررسی مؤلفه های جریان های انحرافی از دیگر اهداف مؤسسه است که جامعه واکسینه و از بروز و ظهور مدعیان دروغین پیشگیری شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ملی «جریان های انحرافی و مدعیان دروغین مهدویت» برگزار می شود

همایش ملی «جریان های انحرافی و مدعیان دروغین مهدویت» برگزار می شود