مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 08:302023-11-19سياسي

اخذ پروانه تاسیس کارخانجات نساجی سازمان هلال احمر کشور در نورآباد


نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی از اخذ مجوز پروانه تاسیس برای تعدادی از کارخانجات نساجی سازمان هلال احمر کشور در شهرستان نورآباد خبر داد.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی از اخذ مجوز پروانه تاسیس برای تعدادی از کارخانجات نساجی سازمان هلال احمر کشور در شهرستان نورآباد خبر داد.

دکتر یحیی ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: راه اندازی کارخانجات نساجی سازمان هلال احمر کشور، پروژه ای خدماتی است که اشتغال زیادی را ایجاد خواهد کرد.

وی اضافه کرد: مجوز پروانه تاسیس برای تعدادی از کارخانجات نساجی سازمان هلال احمر کشور در شهرستان نورآباد اخذ شده و تخصیص آن را نیز گرفتیم.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد کارخانجات نساجی سازمان هلال احمر کشور در شهرستان نورآباد از پروژه های مهم و تاثیرگذار بر اشتغال شهرستان و لرستان است.

ابراهیمی بیان کرد: تاسیس این کارخانجات علاوه بر ایجاد تحول در حوزه اشتغال شهرستان نورآباد، رونق اقتصادی و توسعه لرستان را به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این پروژه با سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومان ایجاد خواهد شد، تصریح کرد: با ایجاد این کارخانجات نساجی سازمان هلال احمر کشور در شهرستان نورآباد برای بیش از 550 نفر اشتغال ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ پروانه تاسیس کارخانجات نساجی سازمان هلال احمر کشور در نورآباد

اخذ پروانه تاسیس کارخانجات نساجی سازمان هلال احمر کشور در نورآباد