مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 11:402023-11-04اقتصادي

اخذ 7 فقره سند تک برگی به مساحت 232 هکتار در شهرستان ماهنشان طی دو سال اخیر


رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان های ماهنشان و ایجرود، گفت: طی دو سال اخیر در شهرستان ماهنشان هفت فقره سند تک برگی به مساحت 232 هکتار اخذ شده است.

- ایسنا/زنجان رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان های ماهنشان و ایجرود، گفت: طی دو سال اخیر در شهرستان ماهنشان هفت فقره سند تک برگی به مساحت 232 هکتار اخذ شده است.

محمدحسن عباسی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه طی دو سال اخیر در شهرستان ماهنشان، هفت فقره سند تک برگی به مساحت 232 هکتار اخذ شده است، گفت: همچنین در شهرستان ایجرود و حلب تعداد 14 فقره سند تک برگ به مساحت 76 هکتار به نام سازمان ملی زمین و مسکن اخذ شده است.

وی به مشکلات اخذ سند مالکیت تک برگی در شهرستان ماهنشان اشاره کرد و یادآور شد: متاسفانه تأخیر در اخذ سند کمیسیون رفع تداخلات سازمان جهادکشاورزی و منابع طبیعی از مشکلات مهم در صدور سند مالکیت تک برگی است.

رییس اداره راه وشهرسازی شهرستان ماهنشان و ایجرود، با تاکید بر اینکه اخذ سند تک برگی زمان بر است، گفت: متاسفانه پروسه طولانی اخذ سند، مالکیت کار را با تاخیر مواجه می کند.

عباسی با بیان اینکه با اخذ سند مالکیت اراضی، اقدامات بسیار خوبی انجام می گیرد، تاکید کرد: خوشبختانه با اخذ سند مالکیت اراضی اداره راه وشهرسازی، بهره برداری از زمین تسهیل شده و در طرح های توسعه شهری و طرح های ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ 7 فقره سند تک برگی به مساحت 232 هکتار در شهرستان ماهنشان طی دو سال اخیر

اخذ 7 فقره سند تک برگی به مساحت 232 هکتار در شهرستان ماهنشان طی دو سال اخیر