مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 11:452023-11-16اجتماعي

کمبود معلم در مدارس نیشابور برطرف شد


هیچ کلاس بدون معلمی در 471 مدرسه آموزش و پرورش نیشابور نداریم.

- مهدی قاضی در گفت وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: تا قبل از بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی با کمبود شدید نیروی انسانی مواجه بودیم.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور با بیان اینکه بازنشستگی 515 همکار فرهنگی جدید در مهرماه 1402 مشکل کمبود معلم را تشدید کرد، افزود: آموزش و پرورش نیشابور با همراهی بازنشستگان و استفاده از دانشجو معلمان مشکل کمبود معلم را حل کرد.

وی اضافه کرد: با جذب 389 معلم جدید از طریق آزمون استخدامی و نیروهایی که در فرایند نقل و انتقالات به جمع معلمان نیشابور اضافه شدند در حال حاضر هیچ کلاس بدون معلم در 471 مدرسه آموزش و پرورش نیشابور نداریم.

قاضی تصریح کرد: با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از معلمان در مهرماه 1403 بازنشسته خواهند شد لازم است از هم اکنون در خصوص تامین نیروی انسانی تدابیر لازم اتخاد شود.

کمبود فضاهای آموزشی در نیشابور  مدیر آموزش و پرورش نیشابور کمبود فضاهای آموزشی و وجود کلاس های کانکسی را بعد از کمبود نیروی انسانی بزرگترین چالش پیش روی آموزش و پرورش نیشابور دانست و تاکید کرد: 64 مدرسه 2 شیفت و تعداد قابل توجهی از مدارس نیشابور نیازمند بازسازی فوری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود معلم در مدارس نیشابور برطرف شد

کمبود معلم در مدارس نیشابور برطرف شد