مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 15:252023-10-25سياسي

جشن پیروزی جبهه مقاومت به زودی در سراسر جهان برپا می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان این که قدرت اسلام امروز بیش از پیش برای همه نمایان شده است، اظهار کرد: جهان باید بداند که اسراییل در باتلاق غزه گرفتار شده است و به زودی جشن پیروزی جبهه مقاومت در سراسر جهان برپا می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان این که قدرت اسلام امروز بیش از پیش برای همه نمایان شده است، اظهار کرد: جهان باید بداند که اسراییل در باتلاق غزه گرفتار شده است و به زودی جشن پیروزی جبهه مقاومت در سراسر جهان برپا می شود.

حجت الاسلام سید محمود حسینی چهارشنبه، سوم آبان ماه در تجمع زنجیره انسانی دانش آموزان و کادر درمان تبریز در حمایت از مظلومان غزه‎ در بیمارستان امام رضا(ع) تبریز، افزود: بنا به اعتراف خود مقام ها و تحلیلگران غربی، پیروز نهایی این جنگ جبهه مقاومت و فلسطینی ها هستند و در این خصوص نباید شک کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به جنایت های بی شمار اسراییل غاصب در فلسطین و به خصوص غزه، اظهار کرد: جنایت های اخیر و بمباران های بی وقفه ارتش این رژیم جعلی در غزه، خوی استکباری و ذات خبیث صهیونیست ها را برای جهانیان بار دیگر بیشتر و بهتر از گذشته نشان داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن پیروزی جبهه مقاومت به زودی در سراسر جهان برپا می شود

جشن پیروزی جبهه مقاومت به زودی در سراسر جهان برپا می شود