مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 15:052023-11-02فرهنگي

دور دوم اجرای نمایش «نفرین رزالین» در تئاترشهر


دور دوم اجرای نمایش «نفرین رزالین» به کارگردانی مسعود طیبی از سه شنبه 11 آبان با اجراهای محدود در تئاترشهر به روی صحنه می رود.

- آکادمی هنرهای نمایشی میزانسن اقتباسی مدرن از اثر کلاسیک شکسپیر ارائه می دهد: دور دوم اجرای نمایش نفرین رزالین در تئاترشهر دور دوم اجرای نمایش نفرین رزالین به کارگردانی مسعود طیبی از سه شنبه 11 آبان با اجراهای محدود در تئاترشهر به روی صحنه می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طیبی تلاش کرده است در این نمایش به جنبه هایی متفاوت از عاشقانه معروف شکسپیر به شکلی مدرن و نوین بپردازد.

کارگردان باالهام از داستان اصلی با تکنیک های معاصر، داستان جدیدی از نفرینی که بر عاشقانه رومئوژولیت سایه می اندازد، را به تصویر می کشد.

نمایش نفرین روزالین مضامین هویت، جنسیت و انتظارات اجتماعی در عاشقانه های دو جوان که در میان دشمنی تلخ خانواده ها گرفتار شده اند، را دنبال می کند.

با این حال، در این اقتباس مدرن، کارگردان با طراحی صحنه متفاوت بعد جدیدی به یک نمایشنامه دورران کلاسیک داده است تا تجربه معاصری از عشق و دلهره، تراژدی و دسیسه را به دنیای مخاطبان بیاورد.

کارگردان نمایش با دعوت از علاقمندان تئاتر برای تجربه این نمایش متفاوت، تاکید کرد، نمایش نفرین رزالین که اولین بار در بوتیک تئاتر ایران، شهرزاد اجرا شد، در دوردوم با جذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دور دوم اجرای نمایش «نفرین رزالین» در تئاترشهر

دور دوم اجرای نمایش «نفرین رزالین» در تئاترشهر