مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 21:202023-11-03سياسي

معاون رییس جمهور: یکی از نیازهای اساسی خوزستان اشتغال است


معاون حقوقی رییس جمهور با تصریح این مطلب که یکی از نیازهای اساسی استان خوزستان اشتغال است، گفت: با توجه به مواهب خوبی که در خوزستان وجود دارد باید از این مواهب ارزشمند حداکثر استفاده را برای پیشرفت، - ایسنا/خوزستان معاون حقوقی رییس جمهور با تصریح این مطلب که یکی از نیازهای اساسی استان خوزستان اشتغال است، گفت: با توجه به مواهب خوبی که در خوزستان وجود دارد باید از این مواهب ارزشمند حداکثر استفاده را برای پیشرفت، اشتغال زایی، افزایش و رونق تولید در خوزستان داشته باشیم.

محمد دهقان در حاشیه دیدار با جمعی از آزادگان دفاع مقدس که امروز جمعه 12 آبان 1402 در سالن جلسات حوزه استانداری خوزستان برگزار شد، اظهارکرد: با توجه به مواهب خوبی که در خوزستان وجود دارد باید از این مواهب ارزشمند حداکثر استفاده را برای پیشرفت، اشتغال زایی، افزایش و رونق تولید در خوزستان و بلکه حتی در خود کشور داشته باشیم.

این نگاهی است که در دولت حاکم است و ما نیز بررسی ها را از نزدیک انجام داده ایم و بررسی ها را جمع بندی و به رییس جمهور ارایه خواهیم داد و اگر لازم باشد قانون را بازبینی خواهیم کرد تا وضعیتی بهتر از این در انتظار استان باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون رییس جمهوری با بیان این که با 2 هدف به استان خوزستان سفر کرده است، گفت: آنچه همکاران ما در خوزستان پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: یکی از نیازهای اساسی خوزستان اشتغال است

معاون رییس جمهور: یکی از نیازهای اساسی خوزستان اشتغال است