مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 22:562023-10-25سياسي

ماجرای محکومیت فرماندار قزوین چه بود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، انتشار خبر حضور سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین در زندان به اتهام نشر اکاذیب و اجرای حکم حبس وی، طی روزهای اخیر واکنش های زیادی را در فضای سیاسی قزوین در پی داشته است.

غلامحسن اسلامی صدر از جمله فعالان  فرهنگی جبهه انقلاب در قزوین است که پیش از این سوابقی همچون مدیرکلی دفتر شهری استانداری قزوین و مدیریت منطقه یک شهرداری قزوین را نیز تجربه کرده بود.

وی یکی از فعالان عدالتخواه استان قزوین و از پیگیری کنندگان اصلی پرونده های پر سر و صدای این استان مثل کارخانه فرنخ و مه نخ و زمین های تعاونی مسکن کارکنان دادگستری معروف به پرونده هفتسنگان بود.

برخی از این پرونده ها توسط آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان هم موضوع را مسوولان در جلسات خصوصی و تریبون نماز جمعه پیگیری شده بود.

پس از اعلام خبر اجرای حکم فرماندار قزوین، واکنش های زیادی از سوی فعالان سیاسی و رسانه ای استان در فضای مجازی انعکاس پیدا کرد.

روز گذشته جمعی از فعالان سیاسی و اجتماعی قزوین با تجمع مقابل ساختمان دادگستری استان، اعتراض خود نسبت به روند رسیدگی به پرونده اسلامی صدر و حبس وی را اعلام کردند.

آنچه مشخص است گرچه برخی اندیشمندان حوزه علوم انسانی انتقاد جدی به نحوه عدالتخواهی برخی مطالبه گران دارند اما همه بر حسن نیت و عد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای محکومیت فرماندار قزوین چه بود؟

ماجرای محکومیت فرماندار قزوین چه بود؟