مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 11:052023-11-11اقتصادي

پاسخ شرکت توزیع برق فارس به خبر ایسنا در خصوص کمبود برق در شهرک صنعتی نی ریز


در پی انتشار خبری با عنوان «کمبود برق در شهرک صنعتی نی ریز / ضرورت همکاری دستگاه ها با سرمایه گذاران» در ایسنا، شرکت توزیع برق فارس پاسخی در این خصوص به این رسانه ارسال کرد.

- ایسنا/فارس در پی انتشار خبری با عنوان کمبود برق در شهرک صنعتی نی ریز / ضرورت همکاری دستگاه ها با سرمایه گذاران در ایسنا، شرکت توزیع برق فارس پاسخی در این خصوص به این رسانه ارسال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با انتشار خبر کمبود برق در شهرک صنعتی نی ریز / ضرورت همکاری دستگاه ها با سرمایه گذاران در روز سه شنبه، 16 آبان ماه جاری در ایسنای فارس، شرکت توزیع برق فارس پاسخی به شرح ذیل برای ایسنا ارسال کرد: تمام ظرفیت شبکه برق منطقه برای تامین برق شهرک صنعتی نی ریز به کار گرفته شده است در خصوص تأمین برق شهرک صنعتی نی ریز (شهرسنگ)، شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از تمامی ظرفیت خطوط موجود در منطقه استفاده کرده و عملا ظرفیت دیگری در خطوط منتهی به شهرک صنعتی مزبور وجود ندارد که این موضوع قبلا به دفعات به اطلاع مسئولان شرکت شهرک های صنعتی فارس رسانده شده است.

اما طرح برق رسانی جدید به طول 2.

5 ( 2و نیم) کیلومتر خط دو مداره 20 کیلو ولت جهت تامین برق متقاضیان جدید و همچنین افزایش قدرت مشترکین موجود، از پست فوق توزیع دانشگاه آزاد نی ریز تا شهرک صنعتی مزبور طراحی و به شرکت شهرک های ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ شرکت توزیع برق فارس به خبر ایسنا در خصوص کمبود برق در شهرک صنعتی نی ریز

پاسخ شرکت توزیع برق فارس به خبر ایسنا در خصوص کمبود برق در شهرک صنعتی نی ریز