مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 21:102023-11-20فرهنگي

وحید جلیلی: در درام های تلویزیونی به جریان های انقلابی توجه نمی شود


قائم مقام رییس سازمان صداوسیما در امور فرهنگی با بیان اینکه در درام های تلویزیونی و سریالی به جریان های انقلابی توجه نمی شود، گفت: در جریان های روشن فکری مسیر کسب تجربه و ساخت سریال های ضعیف فراهم است اما حزب اللهی ها متهم به ساخت فیلم های بی کیفیت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، وحید جلیلی در نشست فیلم نامه نویسی دینی که امروز در سالن همایش های شهید آوینی دانشکده دین و رسانه برگزار شد، اظهار کرد: باید نگاه خود به فضای سینمایی اعم از تلویزیون، سینما، تئاتر و.

را مشخص کنیم.

وی با اشاره به اینکه محصولات در حوزه ادبیات و هنرهای نمایشی تحت تاثیر جریانی مبنی بر نگاه منفی به سنت، فرهنگ و هویت جامعه ایرانی است، مطرح کرد: در آثار پیش از انقلاب اسلامی و پس از انقلاب این نگاه وجود داشته است.

قائم مقام رییس سازمان صداوسیما در امور فرهنگی با بیان اینکه این تصویر از جامعه ایران نامتوازن بوده است، عنوان کرد: در ادبیات داستانی در طول 100 سال اخیر این جریان وجود داشته است و یک جامعه سیاه، کثیف، عقب افتاده و فاقد جذابیت و عناصر دوست داشتنی روایت می شود.

وی با اشاره به اینکه اگرچه استثنائاتی داشته ایم ولی غالب روایت به این صورت بوده است، خاطرنشان کرد: پیش از انقلاب اسلامی و در زمان طاغوت، خود رژیم نیز این نگاه را دنبال می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحید جلیلی: در درام های تلویزیونی به جریان های انقلابی توجه نمی شود

وحید جلیلی: در درام های تلویزیونی به جریان های انقلابی توجه نمی شود