مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 12:202023-10-29سياسي

جلوگیری از کلاهبرداری و فروش مال غیر از طریق سامانه «ثبت آنی»


معاون توسعه فناوری و خدمات الکترونیک ثبتی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به ارائه گزارش عملکرد این معاونت در 6 ماهه سال جاری پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضاییه، سید ستار هاشمی معاون توسعه فناوری و خدمات الکترونیک ثبتی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، درباره گزارش عملکرد حوزه معاونت توسعه فناوری و خدمات الکترونیک ثبتی در 6 ماهه نخست سال جاری، اظهار کرد: در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور 35 سامانه عملیاتی وجود دارد که 20 سامانه تخصصی و 15 سامانه عمومی است برای برخی سامانه های تخصصی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بدیلی وجود ندارد و سازمان ثبت اسناد به عنوان یک سازمان حاکمیتی متولی ارائه خدمات مهم در حوزه های مختلف به مردم است.

ارائه خدمات الکترونیکی به مردم در دفاتر اسناد رسمی وی افزود: برخی از خدمات معاونت توسعه فناوری و خدمات الکترونیک ثبتی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در قالب برون سپاری از طریق دفتر اسناد رسمی و دفاتر ازدواج و طلاق به مردم ارائه می شود.

در حال حاضر 12 هزار دفتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق در کل کشور وجود دارد که بالغ بر 8 هزار دفتر اسناد رسمی و 4 هزار دفتر ازدواج و طلاق است.

عمده خدماتی که در دفاتر مخصوصاً دفاتر اسناد رسمی به مردم ارائه می شود در قالب خدمات الکترونیکی بوده و بر بستر ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از کلاهبرداری و فروش مال غیر از طریق سامانه «ثبت آنی»

جلوگیری از کلاهبرداری و فروش مال غیر از طریق سامانه «ثبت آنی»