مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 08:102023-11-11اجتماعي

صاحبان اسناد دفترچه ای سند تک برگ دریافت کنند


مدیرکل ثبت اسناد و املاک ایلام گفت: صاحبان اسناد دفترچه ای نسبت به تعویض اسناد خود با سندهای تک برگ اقدام کنند.

- علی مرادپور مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان ایلام، صبح شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با توجه به قانون جامع حدنگار و مزایای اسناد مالکیت تک برگ جدید کاداستری از همه دارندگان اسناد مالکیت دفترچه ای قدیمی دعوت می شود نسبت به تعویض این اسناد با سند تک برگ اقدام کنند.

  وی افزود: این مهم در راستای تهیه نقشه حدنگاری، ورود ملک به بانک جامع املاک، پیشگیری از تعارض بین اسناد و جلوگیری از جعل سند مالکیت انجام خواهد شد.

  مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان ایلام ادامه داد: بر همین اساس با توجه به ماده 11 قانون مذکور ارائه هرگونه خدمات ثبتی به دارندگان اسناد مالکیت دفترچه ای قدیمی، توسط مراجع قضایی، اداری و نهادهای عمومی مانند شهرداری ها، دهیاری ها و بانک ها منوط به تعویض اسناد می باشد.

مرادپور خاطرنشان کرد: در این راستا از صاحبان اراضی و املاک دارای سند مالکیت دفترچه ای در شهرها تقاضا می شود جهت این امر به دفاتر اسناد رسمی مراجعه کنند.

  وی گفت: همچنین متقاضیان عزیز روستایی می توانند از طریق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و یا مراجعه به ادارات ثبت شهرستان مربوطه نسبت به تعویض اسناد خود اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صاحبان اسناد دفترچه ای سند تک برگ دریافت کنند

صاحبان اسناد دفترچه ای سند تک برگ دریافت کنند