مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 20:452023-11-02سياسي

رییس جمهور: اندیشه و انگیزه جوانان در گره گشایی از مشکلات کشور مهم است


رییس جمهور اندیشه و انگیزه جوانان نخبه در حل مسائل و گره گشایی از مشکلات کشور را بسیار مهم و نقش آفرین عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، آیت الله سیدابراهیم رییسی شامگاه امروز در ادامه برنامه های سفر دولت مردمی به استان کردستان، در دیدار جوانان برگزیده و نخبه این استان، بر اهمیت جایگاه نخبگان در دولت مردمی و رابطه تعاملی و همدلانه دولت با جوانان نخبه تاکید کرد و گفت: دولت همواره شرط موفقیت اقدامات و برنامه های خود را در استفاده از ظرفیت نخبگان دانسته است.

وی اندیشه و انگیزه جوانان نخبه در حل مسائل و گره گشایی از مشکلات کشور را بسیار مهم و نقش آفرین عنوان کرد و افزود: اهمیت انگیزه و امید جوانان کشور به ویژه نخبگان در پیشرفت های کشور به حدی است که دشمنان در محاسبات و برنامه های خود علیه کشور، به روش های مختلفی اقدام به سنجش میزان این روحیه در جوانان جامعه می کنند.

رییس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود رتبه پایین استان کردستان در میزان جرم و جنایت را نشانه سابقه فرهنگی و تمدنی مردم این استان و سرمایه هویتی ارزشمند برای کردستان توصیف و بر ضرورت حفظ و صیانت از آن تاکید کرد.

رییسی در ادامه با فراخواندن جوانان نخبه کردستانی به برنامه ریزی برای تبدیل کردستان به استانی پیشرفته و مرکزی برای تولید، سه مزیت مرز، جاذبه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: اندیشه و انگیزه جوانان در گره گشایی از مشکلات کشور مهم است

رییس جمهور: اندیشه و انگیزه جوانان در گره گشایی از مشکلات کشور مهم است