مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 17:002023-11-05سياسي

جلیلی: اهمیت نبرد نرم را نباید دست کم گرفت


نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی تاکیدکرد که همراه با نیروهای سخت مقاومت، نیروهای نرم جهان اسلام باید دل ها و اذهان مردم جهان را آماده کنند .

- نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی تاکیدکرد که همراه با نیروهای سخت مقاومت، نیروهای نرم جهان اسلام باید دل ها و اذهان مردم جهان را آماده کنند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید جلیلی که در دانشگاه تهران سخن می گفت، با اشاره به اوضاع این روزهای غزه گفت: بخشی از عظمت طوفان الاقصی به فتوحات نرم آن در دلها و اذهان جهانیان بود.

اهمیت زیروروسازی نظم نرم حاکم بر اذهان، کمتر از طوفان طومارپیچ نظم سخت حاکم بر جهان نیست؛ پابه پای نیروهای سخت مقاومت، نیروهای نرم انقلاب نیز باید از فرصت های بی سابقه امکان ارتباط با دل های خروشان بهره ببرند تا جماهیر اسلامی را به اقدام فعالانه برای استقلال و آزادی از بند ستمِ سیاسیِ ساکتِ سازشکار با جورجهانی فرابخوانند.

وی تاکید کرد: همراه با نیروهای سخت مقاومت، نیروهای نرم جهان اسلام باید دل ها و اذهان مردم جهان را آماده کنند که به تعبیرحضرت امام بدون قدرت های استکباری می شود به زندگی مسالمت آمیز توأم با صلح و آزادی رسید.

وی اضافه کرد: این وظیفه نیروهای نرم انقلاب اسلامی است که تحقق جهان بدون سلطه امریکا و استکبار،بدون نظم امنیتی حامی جانیان را ممکن نشان دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلیلی: اهمیت نبرد نرم را نباید دست کم گرفت

جلیلی: اهمیت نبرد نرم را نباید دست کم گرفت