مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 22:552023-10-26سياسي

174 کهگیلویه و بویراحمدی داوطلب نمایندگی مجلس دوازدهم شدند


رییس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: 174 نفر از این استان ثبت نام خود را برای شرکت در انتخابات مجلس دوازدهم نهایی کردند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: 174 نفر از این استان ثبت نام خود را برای شرکت در انتخابات مجلس دوازدهم نهایی کردند.

سید جواد هاشمی مهر روز پنجشنبه چهارم آبان ماه 1402 در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ثبت نام نهایی انتخابات مجلس شورای اسلامی 27 مهر آغاز و سوم آبان به اتمام رسید، گفت: 174 نفر ثبت نام خود در انتخابات مجلس را نهایی کردند که چهار نفر خانم هستند.

وی با بیان اینکه در مرحله پیش ثبت نام 401 نفر در سامانه انتخابات وزارت کشور ثبت نام کرده بودند، افزود: از این تعداد 20 نفر خانم بودند اما چهار خانم ثبت نام خود را نهایی کردند.

رییس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از مجموعه 174 نفری که ثبت نام خود را نهایی کردند 65 نفر در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون، 63 نفر حوزه انتخابیه کهگیلویه، چرام، لنده و بهمیی و 46 نفر در حوزه انتخابیه گچساران و باشت هستند، ضمن اینکه چهار نفر خانمی که ثبت نام کردند در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون هستند.

هاشمی مهر تصریح کرد: از این تعداد 170 نفر مرد که 98 درصد ثبت نام کنندگان را تشکیل می دهد و چهار نفر خانم هستند که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

174 کهگیلویه و بویراحمدی داوطلب نمایندگی مجلس دوازدهم شدند

174 کهگیلویه و بویراحمدی داوطلب نمایندگی مجلس دوازدهم شدند