مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 16:152023-11-21فرهنگي

بازدید روسای سازمان برنامه و بودجه و حوزه هنری از پروژه «احمد»


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با ادامه فیلمبرداری فیلم سینمایی «احمد» به کارگردانی امیرعباس ربیعی و تهیه کنندگی حبیب والی نژاد، - بازدید روسای سازمان برنامه و بودجه و حوزه هنری از پروژه احمد رییس سازمان برنامه و بودجه به همراه رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی با حضور در پشت صحنه فیلم سینمایی احمد به کارگردانی امیرعباس ربیعی در جریان روند ساخت این اثر قرار گرفتند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با ادامه فیلمبرداری فیلم سینمایی احمد به کارگردانی امیرعباس ربیعی و تهیه کنندگی حبیب والی نژاد، داوود منظور رییس سازمان برنامه و بودجه به همراه محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی از پشت صحنه این اثر بازدید کردند.

در این بازدید که با فیلمبرداری سکانس هایی خارجی و با حضور بازیگران اصلی و تعداد زیادی هنرور جلوی دوربین همراه بود، امیرعباس ربیعی و حبیب والی نژاد به ارایه توضیحاتی از پروژه پرداختند.

همچنین بخش هایی از پشت صحنه کار به نمایش درآمد و طراح جلوه های ویژه بصری توضیحاتی درباره کار خود ارایه کرد.

داوود منظور رییس سازمان برنامه و بودجه ضمن قدردانی از تلاش عوامل سازنده و همراهی بازیگران در سخنانی گفت: یکی از نماد های مهم حوزه فرهنگ، فیلم و سینماست که جزو اولویت های اصلی کشور به ویژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید روسای سازمان برنامه و بودجه و حوزه هنری از پروژه «احمد»

بازدید روسای سازمان برنامه و بودجه و حوزه هنری از پروژه «احمد»