مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 15:552023-11-12سياسي

به سرانجام رسیدن 80 پروژه نیمه تمام در ساری طی دو سال اخیر


فرماندار ساری با اعلام اینکه از پیگیری پروژه های نیمه تمام هراسی نداریم، اظهار کرد: در طول 664 روز گذشته، 80 پروژه نیمه تمام در شهرستان ساری به سرانجام رسید.

- در راستای نهضت اتمام پروژه های نیمه تمام در دولت سیزدهم انجام شد به سرانجام رسیدن 80 پروژه نیمه تمام در ساری طی دو سال اخیر ایسنا/مازندران فرماندار ساری با اعلام اینکه از پیگیری پروژه های نیمه تمام هراسی نداریم، اظهار کرد: در طول 664 روز گذشته، 80 پروژه نیمه تمام در شهرستان ساری به سرانجام رسید.

محمدعلی نوبخت امروز در بازدید از روند عملیات اجرایی خط انتقال آب شرب مخزن کرمانی به شهر ساری، با تاکید بر تسریع در روند اجرای پروژه، اظهار کرد: پروژه آبرسانی از مخزن کرمانی به شهر ساری در ایام الله دهه فجر امسال به بهره برداری کامل می رسد.

وی با اشاره به اینکه عملیات تکمیل نهایی این پروژه که با هدف انتقال کامل ظرفیت تصفیه خانه به شبکه شهرساری و همچنین ذخیره آب و رفع دغدغه کمبود آن در زمان پیک مصرف خواهد بود، افزود: مبلغ قرارداد خط انتقال و مخزن پروژه تا 285 میلیارد تومان تخمین زده شده است.

همچنین پیشرفت فیزیکی مخزن این پروژه آبرسانی تا 60 درصد، اجرای 14 کیلومتر خط انتقال آب در اقطار 800 تا 1200 میلیمتر و احداث مخزن 20 هزار مترمکعبی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به سرانجام رسیدن 80 پروژه نیمه تمام در ساری طی دو سال اخیر

به سرانجام رسیدن 80 پروژه نیمه تمام در ساری طی دو سال اخیر