مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 14:052023-11-17سياسي

کودک کشی و نسل کشی چیزی جزء شکست اسراییل نیست


اسراییل به گمان خودش به دنبال دستاوردهای بزرگی بود اما هم اکنون تمام دنیا فهمیده است که جز کودک کشی و نسل کشی رژیم صهیونیستی هیچ دستاورد دیگر نداشته است.

- ایسنا/قم خطیب جمعه قم گفت: اسراییل به گمان خودش به دنبال دستاوردهای بزرگی بود اما هم اکنون تمام دنیا فهمیده است که جز کودک کشی و نسل کشی رژیم صهیونیستی هیچ دستاورد دیگر نداشته است.

آیت الله حسینی بوشهری امروز 26 آبان ماه در مراسم نماز جمعه که در مصلی قم برگزار شد، پس از توصیه به تقوا، ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار عنوان کرد: پرستاران یکی از قشرهای فداکار جامعه هستند که با ایثار و از خودگذشتگی شب و روز در کنار بیماران صبورانه تیمار داری می کنند، تیمارداری یک کار بزرگ، ارزشمند و سخت است، از مسئولین مربوطه تقاضا داریم به امور پرستاران اهمیت دهند و کاری کنند تا در زندگی و خرج و مخارج آن دچار مشکل نباشند.

خطیب جمعه قم با اشاره ضمن تشکر از برگزارکنندگان بزرگداشت علامه طباطبایی، اظهار کرد: در روزهای گذشته این کنگره در قم برگزار شد و شخصیت علامه طباطبایی (ره) در این برنامه تا حد زیادی تبیین شد.

وی با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج گفت: مکتب بسیج یعنی مکتب مجاهدانه، اگر امروز در لبنان و غزه سخن از مقاومت و بسیج است، الهام بخش این ها همین بسیج انقلاب اسلامی ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودک کشی و نسل کشی چیزی جزء شکست اسراییل نیست

کودک کشی و نسل کشی چیزی جزء شکست اسراییل نیست