مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 09:212023-11-04اقتصادي

هزار معمای شهربازی «هزارپیچ» گرگان


مقوله پروژه های نیمه تمام و وعده های بی سرانجام در مدیریت شهری گرگان موضوع جدیدی نیست و شهروندان این شهر حدود 400 هزار نفری با آن غریبه نیستند.

پروژ هایی مانند مجموعه گردشگری ملل در شمال این شهر، تله کابین در ناهارخوران، سایت بالن سواری و رستوران هواپیمایی و البته شهربازی مدرن در کنار ده ها مصوبه و تصمیم پارلمان شهری گرگان در حوزه بهبود خدمات شهری مباحثی هستند که عملیات اجرایی اکثریت آنها هرگز شروع نشده و برخی مانند شهربازی مدرن منطقه هزارپیچ هم با گذشت حدود چهار سال از آغاز پروژه همچنان مبهم و نیمه کاره هستند.

شهربازی، پروژه ای که از همان ابتدا مخالفان بسیاری داشت و کارشناسان و اهالی حوزه سرمایه گذاری در مبحث گردشگری بر این باور بودند که با وجود تعداد بالای جاذبه های تاریخی و طبیعی در شهر گرگان ضرورت و الزامی به پیگیری احداث شهر مدرن برای گرگان نیست.

  اما در ماه های پایانی پارلمان شهری گرگان در دوره پنجم پروژه احداث شهربازی گرگان، بدون توجه به نظر کارشناسان به تصویب رسید، شهردار وقت و اعضای شورای اسلامی شهر گرگان بر این باور بودند که این پروژه سبب ماندگاری مسافران در گرگان می شود و می تواند به منبع درآمدی پایدار برای شهر تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار معمای شهربازی «هزارپیچ» گرگان

هزار معمای شهربازی «هزارپیچ» گرگان