مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 13:302023-11-12فرهنگي

تکمیل کتابخانه مرکزی کرمانشاه باید مطالبه عمومی شود


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه گفت : تنها استان غرب کشور هستیم که کتابخانه مرکزی نداریم که باید این موضوع به مطالبه عمومی تبدیل شود.

-   وی کتابخانه مرکزی کرمانشاه را مهم ترین ساختمان فرهنگی استان دانست و گفت: 30 فضای اصلی برای این کتابخانه از جمله انبار کتاب و مرکز مبادله کتاب، گالری و محل نمایش عکس، نگارخانه تخصصی، فضای سالمند، فضای کودک، سالن اجتماعات، کلاس آموزشی و غیره برای این کتابخانه تعریف شده است که مورد بی مهری قرار گرفته است.

  بهرامی با بیان اینکه تنها کرمانشاه در بین 5 استان غرب کشور کتابخانه مرکزی نداریم، اضافه کرد: این کتابخانه خانه فرهنگی مردم کرمانشاه و کامل ترین فرهنگسرای استان است که باید به عنوان یک دغدغه فرهنگی مطالبه عمومی شود.

وی خاطرنشان کرد: در سفر رییس جمهور 30 میلیارد برای آن تخصیص یافت، اما  تاکنون 10 میلیارد تومان یعنی کمتر از 30 درصد آن جذب شده است.

  این مسوول با بیان اینکه بنای اولیه این کتابخانه در 15 هزار مترمربع و هفت سقف تعریف شده است، اضافه کرد: در حال حاضر به دلیل عدم بودجه کافی برای تکمیل، دو سقف آن حذف و در 12 مترمربع تعریف شده، البته در تلاش هستیم آن دو سقف حذف شده را دوباره اضافه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل کتابخانه مرکزی کرمانشاه باید مطالبه عمومی شود

تکمیل کتابخانه مرکزی کرمانشاه باید مطالبه عمومی شود