مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 20:052023-10-27حوادث

مرگ دردناک خرس های قهوه ای/ تکذیب تیراندازی


سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شاهرود ضمن رد ادعای اولیه مبنی بر تلف شدن دو قلاده خرس قهوه ای در این شهرستان براثر اصابت گلوله، دلایل دیگری را به عنوان علت مرگ این حیوانات برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، مسلم عراقی اظهار داشت: این دو قلاده خرس قهوه ای در روز سوم آبان ماه امسال براثر شدت جراحات وارده و عفونت تلف شدند.

وی با بیان اینکه یکی از خرس های قهوه ای براثر تصادف و دیگری نیز به علت نزاع با خرس نر دیگر و عفونت ناشی از زخم تلف شده است افزود: موضوع تصادف یک قلاده خرس قهوه ای در محور شاهرود ـ تاش روز دوم آبان ماه به اداره حفاظت محیط زیست شاهرود اعلام شد.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شاهرود با اشاره به اعلام محیط بانان محیط زیست به محل اعلام شده بلافاصله پس از تماس عنوان کرد: پس از اعزام نیرو به منطقه، مشاهده شد این خرس قهوه ای تصادف کرده و به حاشیه 100 متری جاده رفته است.

عراقی اضافه کرد: بر اساس مشاهدات محیط بانان، خرس مصدوم از ناحیه دست دچار شکستگی شده بود و با توجه به اینکه خرس ها پس از تصادف یا مصدوم شدن به شدت خطرناک شده و خوی جنگندگی پیدا می کنند و ممکن است به افراد و اماکن حمله ور شوند؛ لازم بود که این حیوان بی هوش شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ دردناک خرس های قهوه ای/ تکذیب تیراندازی

مرگ دردناک خرس های قهوه ای/ تکذیب تیراندازی