مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 13:252023-10-30اجتماعي

بروز آسیب های اجتماعی در دانش آموزان خراسان شمالی در پی پرسه زدن در فضای مجازی


رییس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی از تهدید بروز آسیب های اجتماعی در دانش آموزان این استان در پی پرسه زنی آنها در فضای مجازی خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی از تهدید بروز آسیب های اجتماعی در دانش آموزان این استان در پی پرسه زنی آنها در فضای مجازی خبر داد.

طلعت علی نژاد در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: به طور کلی برخی از آسیب های اجتماعی بعد از شیوع ویروس کرونا در میان دانش آموزان به علت دسترسی بیشتر آنها به تلفن همراه و فضای مجازی بیشتر شده است.

وی تاکید کرد: در حقیقت مدرسه آسیب اجتماعی را تولید نمی کند، بلکه آسیب های اجتماعی موجود در جامعه، در مدرسه و در میان دانش آموزان ظهور پیدا می کند و باید یک سری از رفتارهای خود مراقبتی میان دانش آموزان آموزش داده شود.

علی نژاد با اشاره به اینکه برخی از آسیب های اجتماعی در میان دانش آموزان دختر و پسر متفاوت و برخی نیز مشترک هستند، گفت: به عنوان مثال ارتباط برخی از دانش آموزان دختر با جنس مخالف یکی از آسیب های اجتماعی است که در دختران دیده می شود و باید در این زمینه آگاهی های لازم به این دانش آموزان داده شود تا مشکلی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروز آسیب های اجتماعی در دانش آموزان خراسان شمالی در پی پرسه زدن در فضای مجازی

بروز آسیب های اجتماعی در دانش آموزان خراسان شمالی در پی پرسه زدن در فضای مجازی