مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 19:152023-11-07پزشكي

هشدار موج جدید ابتلا به بیماری های حاد تنفسی در گلستان


رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اینکه در موج ابتلا به بیماری های حاد تنفسی در استان قرار داریم، گفت: همانند گذشته رعایت شیوه نامه های بهداشتی، - ایسنا/گلستان رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اینکه در موج ابتلا به بیماری های حاد تنفسی در استان قرار داریم، گفت: همانند گذشته رعایت شیوه نامه های بهداشتی، مطمئن ترین راه پیشگیری است.

سعید گل فیروزی شامگاه سه شنبه 16 آبان 1402 در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر 77 بیمار مبتلا به کووید 19 در مراکز درمانی استان گلستان بستری هستند، اظهار کرد: از مجموع بیماران بستری، 13 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر هستند و هفت نفر نیز به کمک دستگاه ونتیلاتور تنفس می کنند.

وی بیان کرد: بیماران پرخطر، افراد بالای 60 سال و کادر بهداشت و درمان که یک سال از دریافت آخرین واکسن کووید از سوی آنها می گذرد باید با مراجعه به مراکز درمانی برای تزریق دُز یادآور اقدام کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان تأکید کرد: برای پیشگیری، رعایت شیوه نامه های بهداشتی از جمله، رعایت فاصله اجتماعی در فضاهای سرپوشیده، استفاده از ماسک و شستشوی مداوم دست ها ضروری است.

گل فیروزی ادامه داد: در حال حاضر در موج ابتلا به بیماری های حاد تنفسی در استان قرار داریم و رعایت شیوه نامه های بهداشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار موج جدید ابتلا به بیماری های حاد تنفسی در گلستان

هشدار موج جدید ابتلا به بیماری های حاد تنفسی در گلستان