مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 01:402023-11-15اقتصادي

محصول عجیب ایران خودرو: ری را اولین خودروی تمام برقی اگزوزدار جهان؟! + عکس


در حالی در نمایشگاه صنعت تحول خودرو از ری رای برقی رونمایی شد که برای اولین بار در جهان در تولید یک خودروی برقی از اگزوز استفاده شده بود! اما آیا خودروی برقی نیازی به اگزوز دارد؟ - جی پلاس؛ ری را جدیدترین محصول تولیدی ایران خودروست که در مرحله آزمایش و بررسی های نهایی جهت ورود به بازار قرار دارد.

در حالی در نمایشگاه صنعت تحول خودرو از ری رای برقی رونمایی شد که برای اولین بار در جهان در تولید یک خودروی برقی از اگزوز استفاده شده بود! اما آیا خودروی برقی نیازی به اگزوز دارد؟ گروه صنعتی ایران خودرو در نمایشگاه بین المللی تهران در کنار معرفی جدیدترین محصولات سواری خود مانند تارا V4 ال ایکس، دناپلاس توربو اتوماتیک آپشنال، خودرو وارداتی شاین مکس (بنزینی و هیبریدی)، هایما 8S و هایما 7X و همچنین اتوبوس برقی، خودرو ریرا برقی را برای نخستین بار به نمایش گذاشت.

کراس اوور برقی ایران خودرو که هنوز نسخه بنزینی آن هم به دست مشتریان نرسیده است از پیشرانه برقی با بیشینه توان 161 اسب بخار (120 کیلووات) و گشتاور نهایی 300 نیوتن متر بهره می برد و ظرفیت باتری های این خودرو 53 کیلو وات بر ساعت اعلام شده است که با شارژر های خانگی در مدت زمان 10 ساعت به طور کامل شارژ می شود اما مدت زمان شارژ سریع این خورو در ایستگاه های شارژ 30 دقیقه است که در صورت شارژ کامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصول عجیب ایران خودرو: ری را اولین خودروی تمام برقی اگزوزدار جهان؟! + عکس

محصول عجیب ایران خودرو: ری را اولین خودروی تمام برقی اگزوزدار جهان؟! + عکس