مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 07:352023-11-12فرهنگي

اهداء تابلو نقاشی شیدایی به یادگار قیام تاریخی 19 آبان گچساران


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: امسال در یادواره قیام 19 آبان این شهرستان اجرای نقاشی باموضوع مسجد شهیدان ، تابلو شیدایی اثر کامران پرستنده به یادگار این قیام تاریخی شهرستان حاج ابراهیم شریعتی اهدا شد.

- اورنگ نارکی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل حوان بسیار مهم است.

وی بیان کرد: در همین راستا همه اقشار جامعه هر کدام به نحوی و طبق مسئولیت های محوله به آنها باید در این مسیر اقدامات لازم را انجام دهند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران تصریح کرد: اصحاب رسانه و هنرمندان این شهرستان نیز با تمام توان خود برای انتشار و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء تلاش کرده اند.

نارکی با اشاره به یادواره شهدای 19 آبان در گچساران عنوان کرد: یادواره شهدای 19 آبان یک رویداد بزرگ و به یاد ماندنی را در ذهن های مردم تداعی می کند.

وی گفت: اخیرا یادواره شهدای قیام 19 آبان وشهدای دفاع مقدس با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، سخنران برجسته کشوری و اقشار مختلف مردم ، خانواده شهداء در گچساران برگزار شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران خاطرنشان کرد: در کنار پوشش بسیار خوب این یادواره از سوی اصحاب رسانه ،هنرمندان گچسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهداء تابلو نقاشی شیدایی به یادگار قیام تاریخی 19 آبان گچساران

اهداء تابلو نقاشی شیدایی به یادگار قیام تاریخی 19 آبان گچساران