مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 19:132023-11-04سياسي

نشست سینماکتاب بمناسبت سیزده آبان در دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد


شست سینماکتاب به مناسبت 13 آبان ماه در دانشگاه علوم پزشکی با تحلیل مستند «اینجا سفارت نیست» عصر روز شنبه در دانشکده داروسازی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدهادی صحرایی در ابتدای نشست سینماکتاب که عصر امروز به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان با همکاری جامعه اسلامی دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه فرهنگیان برگزار گردید، اظهار کرد: جنبش دانشجویی بر اساس استکبارستیزی و آمریکاستیزی شکل گرفته و هرگونه روایت دیگری غیرازاین جعلی و نادرست است.

وی افزود: مستند اینجا سفارت نیست جذاب و دیدنی است و همه را دعوت می کنم به دیدن نمایشگاه فعلی در محل لانه جاسوسی بروند و بفهمند چرا آنجا سفارت نبوده است.

مسئول بسیج رسانه استان کرمانشاه عنوان کرد: کتاب اسناد لانه جاسوسی بر اساس کنار هم قرار دادن کاغذهای خردشده اسناد آمریکایی تولیدشده است که این کار بزرگ دانشجویان بود موجب شد کتاب اسناد برای ما در یازده جلد باقی بماند.

رضا کریمی معاون اداره کل کتابخانه های عمومی استان و از اساتید دانشگاه، در این نشست تصریح کرد: تکرار جمله اینجا سفارت نیست در قسمت های مختلف تکرار ایده مرکزی مستند است.

سخنی که اثبات آن برای تاریخ بسیار حیاتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست سینماکتاب بمناسبت سیزده آبان در دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد

نشست سینماکتاب بمناسبت سیزده آبان در دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد