مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 09:202023-10-29دانش

برگزاری رویداد کارآفرینی و اشتغال مردمی «همّت» در راستای تحقق شعار سال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مدیر کل دفتر خدمات عمومی وزارت صمت، محمدحسین قمری، از انعقاد تفاهم نامه ای در جهت برگزاری گسترده تر رویداد کارآفرینی «همّت» با بنیاد «دعبل خزاعی» خبر داد.

- برگزاری رویداد کارآفرینی و اشتغال مردمی همّت در راستای تحقق شعار سال رویداد کارآفرینی همّت بزرگ ترین رویداد کارآفرینی راه اندازی کسب و کار های خرد در کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مدیر کل دفتر خدمات عمومی وزارت صمت، محمدحسین قمری، از انعقاد تفاهم نامه ای در جهت برگزاری گسترده تر رویداد کارآفرینی همّت با بنیاد دعبل خزاعی خبر داد.

بنیاد دِعبِل خُزاعی به عنوان یکی از بازو های علمی، فرهنگی و آموزشی و نهادی حمایتی، خدماتی و از زیر مجموعه های سازمان تبلیغات اسلامی است که با توجه به اهمیت فعالیت های فرهنگی به منظور ارتقاء سطح همکاری ها و بهره گیری بهینه از توانمندی ها و ظرفیت های موجود و در راستای تحقق شعار سال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید و اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جلب مشارکت اقتصادی مردم در فعالیت های اقتصادی و تحکیم اقتصادی هیئت ها و تشکل های فرهنگی دینی در سراسر کشور به منظور افزایش و حمایت از کسب و کار های خرد تفاهم نامه را در جهت برگزاری گسترده تر رویداد کارآفرینی همّت امضا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد کارآفرینی و اشتغال مردمی «همّت» در راستای تحقق شعار سال

برگزاری رویداد کارآفرینی و اشتغال مردمی «همّت» در راستای تحقق شعار سال