مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 08:552023-11-07اقتصادي

34 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد در ملارد توانمند شدند


رییس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملارد گفت: 34 مددجوی تحت حمایت از محل پرداخت بیمه تأمین اجتماعی توانمند، از خدمات بیمه بازنشستگی برخوردار و از چرخه حمایتی این نهاد خارج شده اند.

- سیدرضا پورهاشمی، رییس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملارد در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون برای 625 مددجوی تحت حمایت کمک هزینه درمانی به مبلغ 600 میلیون تومان پرداخت شده و از این مبلغ 278 میلیون تومان برای کمک هزینه درمان 187 مددجوی دارای بیماری خاص و صعب العلاج تامین شده است.

وی گفت: همچنین از ابتدای سال جاری نیز بن کارت سبد غذای 10 مادر باردار و شیرده با سرانه 350 هزار تومان شارژ شده و 72 بسته مکمل غذایی میان کودکان زیر 2 سال و 840 مکمل دارویی میان زنان سرپرست خانوار تحت حمایت این اداره توزیع شده است.

  رییس اداره کمیته امدادامام خمینی(ره) ملارد با اشاره به اینکه کمک هزینه نگهداری از بیماران زمینگیر برای 47 مددجو با هزینه ای بیش از 79 میلیون و 740 هزار تومان پرداخت شده، ادامه داد: بیش از یک میلیارد تومان حق بیمه به سازمان تامین اجتماعی برای 274 زن سرپرست خانوار طی این مدت واریز شد.

وی افزود: 34 مددجوی تحت حمایت از محل پرداخت بیمه تأمین اجتماعی توانمند، از خدمات بیمه بازنشستگی برخوردار و از چرخه حمایتی این نهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

34 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد در ملارد توانمند شدند

34 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد در ملارد توانمند شدند