مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 23:452023-11-16اقتصادي

نخستین مجمع خیرین آبرسان استان همدان برگزار شد


امروز نخستین مجمع خیرین آبرسان استان همدان با حضور معاون مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو در شهرستان بهار برگزار شد.

- ایسنا/همدان امروز نخستین مجمع خیرین آبرسان استان همدان با حضور معاون مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو در شهرستان بهار برگزار شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان در این مجمع اظهار کرد: با توجه به لزوم کسب مشارکت مردمی در اجرای پروژه های آبرسانی به استان همدان به عنوان استان پیشرو نخستین مجمع خیرین آبرسان را تشکیل داده و این مجموعه دارای تشکیلات هیأت مدیره و تشکیلات مصوب است.

فرهاد بختیاری فر افزود: با تشکیل مجمع خیرین آبرسان به دنبال آن هستیم که پروژه های آبرسانی روستاها را با توجه به محدودیت منابع اعتباری تسریع داده و اقدام عاجل برای روستاهای دارای مشکل آبرسانی انجام دهیم و مشکلات را در تابستان سال آینده به حداقل برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: تصمیم داریم از همه سرمایه و امکانات موجود برای به حداقل رساندن تنش آبی سال آینده بهره بگیرم ضمن اینکه تشکیل این مجمع از نقش مؤثری در پیشبرد این تصمیم برخودار خواهد بود.

مدیرعامل مجمع خیرین آبرسان استان همدان هم گفت: مجمع خیرین آبرسان استان همدان در 12 اردیبهشت ماه امسال کار خود را با هدف آبرسانی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته بخش شهری و روستایی شروع کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین مجمع خیرین آبرسان استان همدان برگزار شد

نخستین مجمع خیرین آبرسان استان همدان برگزار شد