مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 09:052023-11-16اقتصادي

زدن نقش های ابتکاری بر پارچه «مله» خوسف برای بازار پسندی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی ضمن تأکید بر کارهای ابتکاری و تزیینی بر روی پارچه های مله در راستای بازار پسندی گفت: باید از سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی بومی شهرستان بر روی مله استفاده شود تا ارزش آن دو چندان شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خوسف، طی مراسمی امروز با حضور معاون اقتصادی استانداری خراسان جنوبی دبیرخانه مله در خوسف افتتاح شد.

  جواداشرفی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی در این مراسم بر ایجاد یک برد فرا استانی و ملی در حوزه مله تأکید کرد.

  وی با ببان اینکه مله خوسف می تواند یک برند برای میراث فرهنگی خراسان جنوبی باشد گفت: این دبیرخانه باید زنده و پویا باشد تا مله بافان بتوانند به آن رجوع کنند.

  وی ضمن تأکید بر کارهای ابتکاری و تزیینی بر روی پارچه های مله در راستای بازار پسندی، افزود: باید از سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی بومی شهرستان بر روی مله استفاده شود تا ارزش آن دو چندان شود.

  وی خواستار نقش بستن برند،  شناسنامه و هویت پارچه مله باید بر روی پارچه شد و گفت: دبیرخانه شهر ملی مله باید به مله بافان و فعالان حوزه و مردم محلی واگذار شود.

  در این جلسه  سید علی حسینی، فرماندار خوسف گفت: همه پای مسوولان شهرستان مسوولان استانی نیز در هفته فرهنگی خوسف پای کار بودند و این مهم یک کار  جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زدن نقش های ابتکاری بر پارچه «مله» خوسف برای بازار پسندی

زدن نقش های ابتکاری بر پارچه «مله» خوسف برای بازار پسندی