مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 14:552023-10-30فرهنگي

جکی چان در کمدی اکشن «طرح پاندا» بازی می کند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از هالیوود ریپورتر، جکی چان که به تازگی با فیلم «سوار شو» که در آن با یک اسب هم بازی شده بود، دیده شده یک فیلم کمدی اکشن با محوریت بچه پاندا ها را به عنوان پروژه بعدی خودش انتخاب کرده است.

- بازیگر سرشناس اکشن کمدی های به یادماندنی این بار در فیلم جدیدش برای نجات بچه پاندا ها وارد میدان می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از هالیوود ریپورتر، جکی چان که به تازگی با فیلم سوار شو که در آن با یک اسب هم بازی شده بود، دیده شده یک فیلم کمدی اکشن با محوریت بچه پاندا ها را به عنوان پروژه بعدی خودش انتخاب کرده است.

این چهره نمادین فیلم های اکشن کمدی در فیلم طرح پاندا به کارگردانی ژانگ لوان فیلمساز چینی سازنده فیلم هایی، چون آواز جوانی و به من پنج بده بازی می کند.

پروژه جدید جکی چان در آخرین روز از بازار جشنواره فیلم توکیو اعلام شد و هفته آینده برای اولین بار در بازار فیلم آمریکایی در لس آنجلس برای فروش عرضه خواهد شد.

این فیلم درباره یک بچه پاندای کمیاب با یک دایره سیاه دور یک چشمش است که با تولدش در باغ وحش نوآ چین یک حس جهانی برمی انگیزد، اما وقتی یک سرمایه دار از خاورمیانه مزدوران بین المللی را برای ربودن بچه پاندا های باغ وحش اعزام می کند، چان مجبور می شود وارد ماموریت نجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جکی چان در کمدی اکشن «طرح پاندا» بازی می کند

جکی چان در کمدی اکشن «طرح پاندا» بازی می کند