مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 15:102023-11-01سياسي

وظیفه طلاب و روحانیون در جهاد تبیین سنگین تر و سخت تر می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: انقطاع نسلی پیش آمده باعث شده است که نسل جدید با بزرگان انقلاب اسلامی ارتباط برقرار نکرده باشند به همین جهت وظیفه طلاب و روحانیون در جهاد تبیین سنگین تر و سخت تر خواهد شد.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: انقطاع نسلی پیش آمده باعث شده است که نسل جدید با بزرگان انقلاب اسلامی ارتباط برقرار نکرده باشند به همین جهت وظیفه طلاب و روحانیون در جهاد تبیین سنگین تر و سخت تر خواهد شد.

حجت الاسلام غلامحسین حقانی ظهر امروز (دهم آبان ماه) در نشست با اصحاب رسانه، با اشاره به گفتمان انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی از ابتدای شکل گیری خود استقال وحفظ عزت نفس ملت ها را یکی از اصول اساسی خود اعلام کرد و برای تحقق این امر باید به توانایی ها توجه کرد و روی پای خود ایستاد.

وی، با ذکر این نکته که در گذشته ایران مانند بسیاری از کشورهای امروزی اراده ای برای حکمرانی نداشت، بیان کرد: امروزه جمهوری اسلامی به مرتبه ای از توان رسیده است که اجازه دخالت به هیچ کشوری در امور داخلی خود را نمی دهد چراکه مقابله با استکبار جهانی و ابرقدرت های زورگو و عدم وابستگی به آن ها یکی از آرمان ها و اهداف بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه طلاب و روحانیون در جهاد تبیین سنگین تر و سخت تر می شود

وظیفه طلاب و روحانیون در جهاد تبیین سنگین تر و سخت تر می شود