مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 10:502023-10-30سياسي

اجرای بیش از 150 برنامه شاخص فرهنگی و تبیینی به مناسبت یوم الله 13 آبان


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان از اجرای بیش از 150 برنامه فرهنگی و تبیینی به مناسبت 13 آبان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام محمد ایمانی فرد مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان  هرمزگان، امروز دوشنبه در گفت وگوی  رسانه ای، اظهار داشت: یوم الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از رویداد های سرنوشت ساز تاریخ انقلاب اسلامی در تقابل با استکبار جهانی است.

وی افزود: امروز شاهد دست و پا زدن استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و کشورهای اروپایی و رژیم منحوس  صهیونسیتی هستین برای ترمیم آبروی خود دست به جنایت انسانی و کودک کشی در غزه هستند و به امید خدا مردم فلسطین پیروز خواهند شد.

وی  در ادامه افزود: به مناسبت به یوم الله 13 آبان بیش از  150 برنامه شاخص  فرهنگی و تبیینی و ترویجی در سراسر استان هرمزگان  در حال اجرا است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان بیان کرد: سری نشست های دانشجویی در هرمزگان با حضور اساتید با موضوع تاریخ انقلاب، برپایی موکب های فرهنگی و اجتماعی و تبیینی در خصوص روز ملی مبارزه استکبار در طول یک هفته از 8 تا 13 آبان،  13پرورژه خدمت رسانی دولت در حوزه آموزش و پرورش ، درمان و آموزش از برنامه های که اجراشده ودرحال اجرامی باشدبه اطلاع عموم مردم خواهد رسید حجت الاسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 150 برنامه شاخص فرهنگی و تبیینی به مناسبت یوم الله 13 آبان

اجرای بیش از 150 برنامه شاخص فرهنگی و تبیینی به مناسبت یوم الله 13 آبان