مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 09:552023-11-20سياسي

هدایت انسان، در گروی عمل به گفته های الهی است


سخنران حرم بانوی کرامت با اشاره به راست بودن گفته ها و اخبار خداوند اظهار کرد: اگر می خواهید در زندگی هدایت شویم ، باید به اخبار و گفته های خداوند گوش دهیم.

- ایسنا/قم سخنران حرم بانوی کرامت با اشاره به راست بودن گفته ها و اخبار خداوند اظهار کرد: اگر می خواهید در زندگی هدایت شویم ، باید به اخبار و گفته های خداوند گوش دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی ماندگاری در مراسم کرسی تلاوت فاطمی که به مناسبت میلاد حضرت زینب(س)، امشب 28 آبان ماه در حرم بانوی کرامت برگزار شد، گفت: زندگی انسان ها با اخبار تنظیم می شود، خداوند می فرماید سه خبر وجود دارد؛ خبر اول، خبری است که از سمت خداوند و اولیا خداوند می باشد که قطعا راست و هدایتگر است.

وی با اشاره به آیه 142 سوره انعام در خصوص دروغ بودن حرف های شیطان گفت: خبردوم مربوط به حرف های شیطان است، که حتی اگر راست هم گفت باز هم نباید حرف های شیطان را باور کنیم چرا که او دشمن ماست، همانطور که در آیه 142 انعام آمده شیطان در روز قیامت می گوید من که به شما دروغ گفتم و صرفا دعوتتان کردم، این خودتان بودید که دعوت من را اجابت کردید.

ماندگاری در خصوص نوع خبر سوم تصریح کرد: دسته سوم مربوط به اخبار مشکوک است، که این اخبار همان حرف های مردم است همانطور که در آیه 12 سوره هجرات آمده، حرف های مردم آدم را سردرگم می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدایت انسان، در گروی عمل به گفته های الهی است

هدایت انسان، در گروی عمل به گفته های الهی است