مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 18:202023-11-13اقتصادي

نیاز 500میلیاردی برای تکمیل ساختمان ثبت احوال


رییس اداره اجرایی پروژه های ساختمانی راه و شهرسازی استان زنجان گفت: 500 میلیارد ریال برای تکمیل پروژه ساختمان اداره کل ثبت احوال زنجان اعتبار نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان جعفر میناخانی، رییس اداره اجرایی پروژه های ساختمانی راه و شهرسازی استان زنجان، بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران به پروژه ساختمان اداره کل ثبت احوال زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: برای این پروژه تاکنون 144 میلیارد ریال هزینه شده و برای تکمیل آن حدود 500 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

رییس اداره اجرایی پروژه های ساختمانی راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: این پروژه در زمینی به مساحت 1050 متر مربع در پنج طبقه با زیربنای دو هزار و 550 مترمربع و با اسکلت بتن آرمه در دست اجرا است.

  وی با بیان اینکه آغاز اجرای این پروژه از سال 89 بوده است،ابراز کرد: متأسفانه این پروژه به مدت بیش از هفت سال به علت عدم تخصیص اعتبار کافی متوقف بود ولی با آغاز به کار دولت سیزهم دوباره فعال شده و تا کنون اعتبارات مناسبی هم تخصیص یافته است.

  میناخانی با اشاره به اینکه تاکنون 144 میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده است،گفت: برای تکمیل این پروژه بیش از 500 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز 500میلیاردی برای تکمیل ساختمان ثبت احوال

نیاز 500میلیاردی برای تکمیل ساختمان ثبت احوال