مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 09:052023-10-26فرهنگي

آیین نامه جشنواره برترین های « سلامت سالمندی» اعلام شد


دبیرخانه جشنواره ملی برترین های « سلامت سالمندی» جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی آیین نامه این جشنواره را همراه با مهلت ارسال آثار تا بیستم آذرماه منتشر کرد.

- دبیرخانه جشنواره ملی برترین های سلامت سالمندی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی آیین نامه این جشنواره را همراه با مهلت ارسال آثار تا بیستم آذرماه منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این جشنواره باهدف توجه به فرهنگ سلامت سالمندی و حمایت از آثار و محصولات نوآورانه و فناورانه در سطح کشور و آشنایی جامعه دانشگاهی، دست اندرکاران و فعالان عرصه های مختلف با موضوع سلامت سالمندی برگزار می شود.

این آیین نامه در سه زمینه تخصصی پژوهش و فناوری ، فرهنگی و هنری و نوآوری و کارآفرینی منتشر شده و زیرشاخه های هر بخش به ترتیب زیر است: در بخش پژوهش و فناوری: پژوهشگر برتر، پژوهشگر جوان، مقاله ی برتر، پایان نامه ی برتر بررسی و برپایه ی معیارهای مندرج در آیین نامه امتیازدهی می شود و مراحل داوری را طی می کند.

در بخش ایده های نوآورانه و تجاری، هرگونه ایده ی نوآورانه استارتاپی در حوزه ی سلامت سالمندی، بخش خدمات و محصولات نوآورانه این حوزه و در بخش تجربه ها و درس آموخته ها و هوش مصنوعی هرگونه طرح تجربه شده ی سلامت سالمندی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه جشنواره برترین های « سلامت سالمندی» اعلام شد

آیین نامه جشنواره برترین های « سلامت سالمندی» اعلام شد